Tuesday, June 19, 2012

Reedel jätsin oma klassiga hüvasti (sest neil on nüüd praktikum). See ei olnud nii ilus.. Pisaraid ikka voolas nagu oavarrest. Ja selle pärast ei hakka ma nüüd sellest väga kirjutama.
Laupäevast esmaspäevani oli jalka väljakul Sportfest. Laupäeval mängiti niisama jalkat, eriti nunnud olid need 5-10 aastased pisikesed :)) Pühapäeval oli Schoppen-turnier :D ehk siis jalkaturniir kus köik joovad palju ölut ja siis mängivad purjakil olles jalkat :D Meeste vöistkond suutis mind ka platsile vedada.. ma olin turniiri ainuke naine:D Päris naljakas oli, ma pidin ju meeste vöistkonna riided selga panema (mis mulle ikka mönusalt suured olid). Pildid saan millalgi hiljem :D Mäng kestis ainult 10 minutit aga ega me väga palju kauem vastu ei oleks ka pidanud sest väljas oli ligi 30 kraadi ja möndadel oli ka päris korralik kogus alkoholi veres.. Kokkuvöttes saime kolmanda koha ja ma sain karika endale :) kingituseks meestelt :)) minu meestelt :D ohhh.. neid jään ma väga igatsema ://

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete