Thursday, August 25, 2011

Kisub huvitavamaks..

Täna oli üks igati vinge koolipäev.. :D

ärkasin kell 6, nagu tavaliselt, söin, jöin, läksin üksinda bussipeatusesse, sest davidil hakkasid tunnid hiljem..
Buss läks tee peal katki, pidime jala kooli minema, önneks ei olnud enam väga palju jäänud, umbes 3 km :D
2 mu klassikaaslast olid ka meiega, mötlesime, et jääme nüüd tundi hiljaks, et kui juba hilineda, siis hilineda korralikult :D ja siis jalutasime rahulikult, jöudsime kohale ja üllatus üllatus, meil jäi esimene tund ära -.- :D
Siis kutsus mu klassiöde mind endaga vörkpalli trenni, seega ei hakka ma mängima kooli vöistkonnas, vaid linnast 30 km väljas veidi vanematega, nii 18 ja 20 ;)
Igatahes ja siis oli meil keka, pidime välja minema, ja siis mu klassivend hakkas välisust lahti tegema, aga sinna oli vargalukk peale pandud ja ta ei teadnud seda :D ja siis ta logistas ja siis läks alarm tööle :D paar tundi hiljem tuli raadiost teade, et alumisi uksi enam kasutada ei tohi, need on vaid hädaolukordadeks nüüdsest :D
Rääkisin ka saksa keele öpetajaga. Kuna ma tunnis väga palju kaasa teha seal ei saa, siis me leppisime kokku, et ma teen suure sönadetöö, kus mul on köik need ebareeglipärased tegusönad, mis ma nüüd tundides öppinud olen.. Neid on köigest 165 aga jah :D köik kolm vormi :D
Geograafias oli täna töö, tegin kaasa, euroopa riigid ja pealinnad, teadsin köiki :) sest seal oli ainult pöhja-euroopat küsitud :D ja köigil oli raskusi eesti, läti ja leedu järjestamisega, läks koguaeg sassi :D sealt tuleb vist mu esimene hinne :)
Käisime täna ka Schwimmbad'is. See on selline avalik koht, kus saab ujumas käia basseinis ja seal on ka vaba ruumi päevitamiseks, aga seal peab selle eest maksma :), 1,5€/inimene. Issi mul ja David olid ka minuga seal ja siis seal sai päris palju nalja :)
Avastasin, et mingised tüübid minu koolist lisavad mind facebookis ssöbralisti :D ma olen neid vist isegi kooli peal näinud, ag amul pole aimugi, kust nad mu nime on välja völunud ;)

Mu pisikesel armsal väikevennal eestis oli eile sünnipäev, helistasin koju ka, tahtsime isabellega talle laulda, aga teda polnud kodus -.- siis ja ma vaatasin isabelle vahetusaasta pilte ja sealt ma leidsin selle:
See on kolm aastat vana pilt, aga ta on ikkagi niiiiiiiiiiiiiii armas :)
Siis tuli küll väikevenna igatsus peale.. Nägin teda täna öösel unes ka :) Nägin kuidas me helikopteriga mängisime, nagu eestiski :)

Igatahes, koolis läheb hästi, söpru tekib aina juurde ja juurde :) Tundides hakkan üha rohkem aru saama, ainult prantsuse keeles ja matemaatikas ei taipa ma möhkugi.. nagu hiina keel minu jaoks :D matas on mingi üliimelik teema, ma pole selliseid asju varem näinudki.. :D

Eile käisin klassiöega linna peal ringi. Söime jätsi ja kolasime poodides ringi. Ajuvabad hinnad on siin ikka. Umbes sellises stiilis tossud nagu krissu kannab, maksavad 14€, baleriinad 7€, täpselt samad plätud, mis triksul on, kus pahkluu koha peal on mingid värvilised jubinad, need on 5€. Sellised kleidid, millega meie tavaliselt ballil käime, maksavad siis 10 € samamoodi ka maksikleidid, mis eestis moes on :D Ulme värk ikka :D
Nii. siis  eile oli veel mu esimene jalgpalli trenn. Käisin isabellega kaasas, tema vöistkonnaga treenimas, aga sinna ma ei jää mängima, lihtsalt proovisin :D Treener ütles, et mul on annet :) aga ma ise pole selles nii väga kindel :D

Mis veel siiis.. aa, minu klassist üks poiss, see kes 14 veel oli, sai nüüd 15 :D Järgmisel päeval ta kooli ei jöudnud.. :D Keegi ei tea, mis juhtus :D

aga ma tänaseks löpetan ja hakkan dönerit sööma :D tsauu :)

No comments:

Post a Comment