Sunday, August 28, 2011

Inspektor Very long and inspektor Even longer :D

Mu Eesti ema näidati saksa televisioonis :D Oli dokumentaalfilm eestist ja näidati laulupidu ja siis mu ema :)
Päris vinge :D
Eile käisime Frankfurdis, seal oli muusikal nimega Rocky Horror Show. See oli ülivinge !! Eesti omaga ei anna vörreldagi.
Laval oli rock bänd ja lauljad , ja muidugi bass oli pöhjas, see oli lihtsalt nii vöimas. Lauljad laulsid ülihästi. Ja siis kui saal pime oli ja muusikalis oli koht, kus hakkas vihma sadama, siis hakkas ka publiku seas "vihma" tibutama :)
Publiku seas loobiti vetsupaberirulle (?) ma pidin alguses shoki saama, :D aga kui neid poolpimedas loopida, siis tuli ülivinge efekt, nagu lindid lendaksid ja siis maandusid. Siis kui abielluti, siis loobiti augustajatest neid paberiringikesi vöi mis iganes need ka poleks. ja üleüldse publik elas niii kaasa ja väga naljakas oli. Teine poolaeg oli ikka üliperversne :D aga sellest ma ei hakka parem rääkimagi.. :D
Meiega oli kaasas ka peretuttav Willi oma naise ja paari teise tüübiga, me kohutsime esimest korda. Ja kuna mina ja David istusime rongid körvuti, siis arvasid nad et me oleme paar, nemad ju ei teadnud :D ja siis pärast Willi küsis Davidi käest, kui kaua me koos oleme olnud.. :D:D:D see oli küll naljakas :D
aga jah, ma nüüd lähen Carl'i jalgpalli mängu vaatama :)
Tsaubaka

No comments:

Post a Comment