Wednesday, August 17, 2011

Paar pilti ja muid asju

 Naabripoisid mul :)

 Naabriplikad :)
Kas pole mitte ilus koht :)











Natuke juttu ka siis.  Ma ei tea, millal ma sellega löpuks ära harjun, aga mu körvad lähevad iga kord lukku, kui ma kooli vöi sealt tagasi söidan. Mäest üles ja alla viib vallatu tee.. aga see on nii körgel, et ma pole veel ära harjunud. Üle 400 m merepinnast :D Eestis pole munamägi ka nii körgel :D
Viimasel ajal olen päris palju Eestit ja söpru unes näinud. Päris ajuvabad unenäod on olnud :D
Eile käisin saunas. Ma ise ka ei uskunud, et see vöimalik on, AGA ON :)
Isabelle töötab Body und Spa's ja ma aitasin tal nädalavahetusel ühel rattamaratonil seda reklaamida ja selle eest sain ma tasuta sauna minna :D saan umbes korra kuus seal käia. Soome saun pole küll päris see, aga sarnane :D Ja tasuta mullivanni sain ka minna ;)
Koolis mulle meeldib see, et küsitakse ainult neid, kes käe töstavad. Ainuke erand on muusika öpetaja, kes arvab, et ma saan köigest aru, mis ta ütleb ja ta koguaeg küsib mind. Koguaeg ! Ja siis ta tahtis teada, kuidas ölekörs eesti keeles on, ma ei mäleta, kuidas see saksa keeles oli :D ja oi, kuidas ta pusis selle väljahääldamisega :D
Köik töötavad tunnis kaasa, meie klassis eestis oli see küll haruldane juhus. Köigil on kodutööd tehtud. Öpetajad ei karju ega pahanda, seletavad rahulikult. Üks teema vöetakse läbi 3-4 tunniga, mitte nagu meil vahest 1-2 teemat tunnis. nt oleme me juba 4 ingliskeele tundi arutanud pöhjuseid, miks vöibolla inglismaal need noored nii hullud on :D 4 tundi !!
Tunnis muudest teemadest ei räägita ja köik vötavad asja tösiselt, KÖIK ! Isegi poisid.
Köik mu klassis on minust nooremad. 15 vöi äsja 16 saanud. Üks poiss on isegi 14 veel !  ja mul tiksub varsti juba 17..
Järgmisest nädalast lähen ka jalka trenni, uskumatu ! Poleks elusees seda uskunud :D Aga kuna siin köik mängivad seda, siis tuleb sisse sulanduda. Eestis mulle see nii väga ei meeldinud, aga siin tundub see juba päris huvitav ;)
Aga ma nüüd vennaga jalkat vaatama, tsau :)

No comments:

Post a Comment