Tuesday, August 9, 2011

Peres

Löpuks jöudis see kauaoodatud päev kohale, mil ma perre läksin, see juhtus eile :) Ma olin enne rongist väljumist jubenärvis :D ma ei suutnud rääkida ja jalad värisesid all, mis sest, et ma juba peret teadsin. Aga see ei olnudki nii hull, Isabelle jooksis suurte kallistustega vastu ja vennad ka, vanemad olid veel tööl, seega nägin ma ainult ödesid-vendi :) siis käisime burger king's söömas ja siis söitsime koju. Maja on ka ülivinge, kolmekorruseline ja puha. Köik lastetoad on teisel korrusel, kaasaarvatud minu oma ;)
Mu vanemad on ka hästi toredad ja räägivad palju ja aitavad jne jne

 Mul pole oma terve elu jooksul ka vist  nii palju erinevaid nimesid olnud kui selle nädala jooksul. Sellised on mu nimed:
öigesti kirjutatult: Eva-Johanna Võik
köikides YFU dokumentides: Eva-Johanna Völk
bussikaardil: Eva-Johanna Volk
rongipiletil: Eva-Völk Völk (????????)

enivei, homme lähen ma siis kooli, ei tea mis mu nimi seal on.. :D täna jätsin ühe päeva vahele ;) magasin tükk aega.. pean ka direktoriga rääkima minema..
homme öhtul lähen isabelle poisi jalka trenni, ta on seal treener :D saan 10-aastastega jalkat mängida, ajee :D
ja reeedel on isabelle poisi venna pulm, ma pole teda isegi mitte näinud, aga sinna ma siis pidin ka minema :D

Bis bald ! :)

No comments:

Post a Comment