Thursday, August 11, 2011

:)

Esimene päev koolist on juba läbi, teine kah. Kolmapäeval läksin siis köigepealt direktoriga rääkima ( ta on suht baltimaade fänn ). Ta küsis lihtsalt nii palju küsimusi nii Tartu ja eestlaste ja eesti, soome ja vene keele kohta ja minu pere kohta ka.. ja siis ta kiitis taevani mu saksa keele oskust :D
Sain ka valida, kas tahan öppida ladina vöi prantsuse keelt, valisin viimase, sest selle öpetaja on ka mu klassijuhataja ;) Siis sai valida veel informaatika ja geograafia, kunsti ja muusika ning ka kristliku ja evangeelse religiooni vahel, mis sest, et ma ateist olen :/  aga neist köigist valisin viimase.
Siis viis ta mu muusikatundi, kus ei olnud mu terve klass kohal, sest see oli valikaine. seal ta seletas köigile pika jutu eestist ja eesti keelest ja eestlastest jne jne... ta teadis eestist rohkem kui ma ise... :S
Enivei ja siis seal olid mingid tüdrukud kellega ma istusin, ja nad käivad minu klassis, ja nad aitasid mul öpikud saada ja näitasid koolimaja ja nad on üldse väga toredad :) Imelik on ainult see, et klassis poisid ja tüdrukud omavahel peaaegu üldse ei suhtle (?), sellele ma pihta ei saa.
Prantsuse keele öpetaja on äge, mu klassijuhataja on ta ka :) noor naine, hästi söbralik ja abivalmis :)
Ja köik öpetajad, kes tundi andma tulid, teadsid juba mind, mina neid mitte, sest direktor oli köigile juba minust pikad jutud maha pannud ja mu "suurepärasest" keeleoskusest rääkinud.
Tundides väga kaasa teha ei osanud, sest seal oli nii palju uusi sönu, ja ma tegelesin rohkem nende tölkimisega :)
Koju tulen koos klassivenna Danieliga, ta elab minuga samas kohas ja tuleb seega ka sama bussiga :) ta on samuti väga kena mu vastu :)
eile käisime vennaga jäätist söömas, kiivi jäätist söime, ma polnud seda küll varem söönud aga suht egal :D
aga ma ei saa rohkem kirjutada, lendan kinosaaaaali :)
tsaubakaa :)

No comments:

Post a Comment