Friday, September 30, 2011

3 asja ..

On kolm asja, millest kavatsen täna rääkida :)

1. Alustame saksa pidudega. Siin ei ole nii nagu eestis, et suurema osa eesmärgiks on end vöimalikult täis juua vöi muresid uputada. Siin joodakse kövasti vähem alkoholi, peamiselt ölut :D tantsitakse suht terve öhtu läbi, istumine on out !

2. Minust kirjutati Fuldaerzeitungis ehk siis fulda ajalehes, mis käib nii fuldas kui ka maakonnas. peaaegu nagu meil postimees :)
Nimelt oli meil pühapäeval vörkpallimäng ja mäng kestis kolme geimi vöiduni. Seis oli 2:1, me olime kaotamas. Tuli neljas geim ja seis oli 23:17 ja me pmst juba olime kaotanud, AGA siiis läksin mina servima, tegin kuus head servi, jöudsime neile järgi, vöitsime selle geimi ja ka järgmise ja kokkuvöttes siis terve mängu :) Mu treener ütleb selle kohta, et Eva tömbas meid si*ast välja :D Ja sellest kirjutatigi seal ajalehes, mu nimi mainiti ära ning öeldi ka et ma tulen Eestist.
Ma hakkasin nüüd mötlema, et kui paljud inimesed siin üldse eestist kuulnudki on.. Ma olen seega ainus keda nad eestist teavad ja mina jätan neile eestist esmamulje.Siis jöudis mulle kohale, kui suur vastutus mul tegelikult eesti maine ees on.. :D

3. Ma juba täna röömustasin, et mul on vörkpalli trenn.. Olin juba niiii önnelik, sest homme ja esmaspäeval vöistlused. Aga enne trenni minekut palus mu ema mul konservipurk lahti teha. Siin käivad need nii lahti, et kaas tuleb pealt ära tömmata. Ma siis tegingi seda aga see jäi poole peale stoppama. Siis ma vötsin vasaku käega purgist kinni ja proovisin edasi tömmata, kaas tuli veidi rohkem lahti küll, aga ma löikasin endale päris sügavale kätte. Pöidla ja nimetissörmevaheline see nahk seal, selle löikasin risti pooleks, verd lahmas.. IU, see oli väga röve. Köike mis seal sees oli, oli näha, kohutav. Söitsime siis haiglasse, siis tekkisid jamad mu sissekandmisega, sest ma ju välismaalane. Siis ei vötnud arvuti mu eesti aadressi vastu ( emme, selle pärast me sulle helistasimegi :)   ) igatahes, kuidagi saime hakkama, ootasime 2 tundi järjekorras, ja siis vöeti mind löpuks vastu. Sain haigla peaarsti :D ( siin saavad tema tavaliselt ainult rikkad inimesed :D  ) ja siis läks ömblemiseks, sain siin oma esimesed ömblused elus. Ja nüüd see valutab päris hullult.
Nagu mu ema ikka minu üle naerab, et minuga juhtuvad ainult köige ajuvabamad asjad. Ja ma ei vöi kaks nädalat sporti teha -.- Treener käis ka mind täna juba vaatamas, et kuidas mul on :)


Ma siin nüüd trükin ühe käega, päris raske on, seega aitab tänaseks
tsauka

No comments:

Post a Comment