Sunday, October 2, 2011

take your passion and make it happen !

eelmise postituse juurde lisaksin veel, et mu arsti nimi on Fleischmann, ehk tölkes lihamees :D peaaegu nagu lihunik.. :D hirmutav. Ja kui ma seal 2 tundi järjekorras ootasin, siis seal istus üks vanem naisterahvas, kes küsis, mis mul juhtus, seletasin talle siis ära ja ta rääkis mulle kuidas ta tütar löikas kogemata klaasikilluga näpu veidi katki ja sellest sai ta mingise bakteriaalse haiguse ja löppkokkuvöttes löigati tal terve käsi otsast ära.. PÄRIS LOHUTAV OLI..
aga praegu käsi vlutab veel veidi, aga on juba parem :) Isabelle pesi mul eile pead :D ma olen nagu väike lapsuke, ei saa endaga hakkama :D

Igatahes eile oli isabellel kaks jalka mängu järjest, läksin sinna kaasa, aga alguses oli enne mängu veel 2 tundi aega, ja siis ma alguses passisin seal niisama kuni avati seal nagu väike kohvik vn. Siin on nii, et jalka mängude ajal müüakse praevorsti, friikaid ja  muud sööki ning ölut ja limonaade ja igast kokse.. :D ja siis hakkasid mängud pihta, väljas oli tapvalt palav ja siis ma läksin sinna ruumi ja aitasin teenindada :D ehk siis ma öppisin ära kuidas ühe käega ölle- ja limonaadipudeleid avada :D see naine kes seal tegelikult töötas, tema nimi on samuti eva ja siis me tegime päris palju nalja selle kulul :D Köik muidugi teadsid selle naise nime ja siis ütlesid et öu eva, anna mulle kaks ölut palun, siis me vastasime , et kumb eva ?:D alguses olid köik jumala segaduses, keegi ei saanud aru, et mis möttes kumb eva :D ja siis löppude-löpuks teadsid minust juba köik :D aga väga naljakas oli :) üks meed jättis mulle isegi jootraha hea teeninduse eest, haha :D lähen kunagi appi veel kindlasti, seal toredad inimesed :)

No comments:

Post a Comment