Saturday, September 24, 2011

Kuidas ma nüüd selle mainimata sain jätta :D Kohale on jöudnud minu esimsesed saksa keelsed unenäod :D Saksa keeles mötlen ma juba ka paar nädalat. Aga nii harjumatu on saksa keeles unenägusid näha.
Täna läheme Davidiga kooli muusikali vaatama, mu klassiöde laulab ka seal :) ja pärast seda .. chillime linnas kuni kella kaheni öösel, sest isabelle on meie autojuht ja ta on klassikokkutulekul :) Seega arvatavasti läheme kluppi :D Aga siin on nii, et selleks et kluppi minna, (kui oled noorem kui 18) peab sinuga kaasas olema ema vöi isa kiri, koos allkirjaga ning ka täiskasvanud inimene, kes teid siis saadab.. :D ajuvaba :D
Nägin, et keegi postitas facebookis postimehe artikkli sellest, et saksamaa loetuimas ajakirjas "spiegel" kirjutati eestist :D ma olin siis virk ja kraps, lugesin ka selle läbi, aga noh, seda andis ikka lugeda, sest see artikkel oli 5 lk pikk ja palju uusi sönu :D aga pmst räägiti sellest et eestlased on vaimustuses euroopast, meil pole pmst völgu, me säästame ilma nurisemata ning et me säästame nii palju, et suutsime isegi avastada viisi, kuidas tasuta üle maailma rääkida :D ja ilusad pildid olid ka eestist :)
Mu vanim vend söitis täna nädalaks türki puhkusele :) ja vanemaid ka see nädalavahetus kodus ei ole, seega ainult mina, isabelle ja david :D


Aga olge vinged, tsau !

No comments:

Post a Comment