Monday, November 7, 2011

Naudi köiki hetki

Olen päris paljudele sakslastele juba näidanud laulupeo DVD-d. Ja ütleme nii et suht köik on sellest vaimustuses, sest saksamaal sellist asja ei ole. Kui sa siin saksamaast mingit laulu laulad, siis sa oled söna otseses möttes natsiks tembeldatud. Siin ei eksisteerigi laule saksamaast, no hümn on, aga ega nad seda ka ei laula :D riigpüha, 3.oktoober, pmst sama mis meil 24. veebruar, vaba päev, aga mitte mingit hümni vöi saksamaa ülistamist. Sakslased vöivad küll öelda et nad on sakslased, aga nad ei vöi öelda et nad on selle üle uhked. Ma arvan, et minu peale vaadati küll vb natuke nagu ma oleks nats, sest ma alguses ikka kriiskasin kui ilus ja tore saksamaa on :D pärast jöudis kohale et nii vist ikka ei tohiks :D
Siis tahtsin rääkida veel Maamees otsib naist... :D see on saksamaal ka, ma ei usu ise ka et ma see vöimalik on, aga saksa oma on veel piinlikum kui eesti oma :D ma arvasin et eesti omast enam hullemaks minna ei saa, aga ma eksisin :D Nad nagu on tösiselt tobedad siin, jiube lausa, aga ainukesed kes siin normaalsed tunduvad on see geipaar mis kokku pandi ja nad armusid esimesest silmapilgust, nemad on ägedad, ülejäänd köik on jah.. :D
Täna jäi koolis lihtsalt lampi jälle 2 tundi ära, suht tavaline juba :D öpetajad lihtsalt jäävad haigeks ja siis tunnid jäävad ära, homme kaks esimest tundi samamoodi :D saangi kauem magada. Aga homme on ka üks vörkpallivöistlus, ma mängin kaasa, see on koolis olevatest öpilastest kokku pandud vöistkond, ehk siis suht koba vöistkond :D ja siis on selline projekt Jugend trainiert für olympia (=noored treenivad olümpiaks). ma arvan et me saame lihtsalt haledalt lutti :D see on koolidevaheline ja siis esimene koht saab edasipääsu berliini, täiega tahaks, aga vist ei saa, sest meil on ühtedeks vastasteks ühe kooli vörkpalli vöistkond, kus köik on juba kaua vörku mänginud.. nii et jääb vist ära :D
Rääkisin just oma vahetus-nöbuga. ta nimi on Kai :D siin on see mehe nimi :D ja igatahes, ta ütles et tahab mulle midagi tösist öelda, ( töenäoliselt tahtis armastust avaldada) ja mina muidugi vastasin meie vana hea naljaga et kas piima hind töusis ?:D:D, tüüp hirnus ennast lihtsalt nii herneks :D ma pole kunagi näinud, et TEMA nii suurtes krampides oleks :D:D aga jah, :D juhtab

No comments:

Post a Comment