Sunday, November 6, 2011

Heute bist du nicht zu bremsen

Sellest nädalast siis. Istusin kolmapäeval bussis ja minu köravle tuli istuma mingi vägaväga imelik mees.. ta rääkis terve tee omaette. Alguses loendas: "Neljapäev, reede, esmaspäev... puhkus, tänu jumalale puhkus !" ja siis ta rääkis veel edasi tööst ja perekonnast ja lastest ja tissidest.. siis mul oli küll nagu et ma tahan ära tema körvalt :D
Neljapäeva öhtul käisin Nadinega jooksmas, sest meil trenni ei olnud, jooksime mäest üles ja alla ja see oli ikka päris väsitav :D Siis ma olin omadega jumala läbi, jöudsin 7 koju, käisin pesemas ja vajusin lihtsalt magama, :D ja hommikuni välja :D
Reedel oli siis meie jalka vöistkonnaga hooaja viimane mäng, käisin ka siis kaasas ja siis ma rääkisin oma treeneriga ja me otsustasime, et ma hakkan ka millalgi kaasa mängima, aga ma ise ütleks et ma ei ole selleks veel valmis, aga hiljem polegi mul enam ju aega, sest siis ootab mu kodumaa mind juba tagasi :) Seega varsti varsti :) nüüd hakkavad saalitrennid millalgi, väljas öhtuti liiga jahe et mängida :)
Meie juures on praegu üks tuttavate koer nimega Savu :D keda me siis valvama peame. Ehk siis mina ja David, sest kedagi teist pole kodus. Carli on oma pruudi juures, Isabellel oli jalka mäng ja siis oli ta oma poisi juures ja vanemad on ka kusagil ära :) Aga see koer on mingi megavana ja vajab nii palju tähelepanu. Praegu istub ka minu toas :)
Mängisin just davidiga Lipsi, see mäng on lihtsalt aegumatu, macht spaß ! :D

No comments:

Post a Comment