Sunday, February 5, 2012

Fashing

Reedel käisin Sohela juures, vaatasime filme, Sherlock Holmes'i esimest osa, mida ma muidugi veel näinud ei olnud ja siis rääkisime mingi eriti pikalt kutsudest :D
Eile oli jälle üks Fashingu (karnevali) üritus. Seal sai nii palju nalja, need tantsukavad, mida nad esitasid olid lihtsalt niiiii geniaalselt naljakad, öhtu tipphetkeks oli muidugi jalka meeskond :D kamp poisse laval, ja nad olid tösiselt ägedad, :D nii kahju et eestis selliseid asju ei ole :( Pärast seda oli seal muidugi aftekas kus ma sain ikka megasuure koguse tuttavaid juurde, nalja sai. :D Pidin paar korda oma vahetusöpilasetunnistust näitama, sest paljud ei uskunud et ma vahetusöpilane olen, thank god, et meile YFUs need jagati, ma vist muudmoodi töestada ei oleks osanud :D
Isabelle on ka juba 10 päeva pärast tagasi, ja siis ongi juba tema 3 kuud uus-meremaal reisimist möödas :)
Reedel jagati koolis tunnistusi, mina muidugi ei saanud, :D aga ma saan aasta löpus nö aruande öpetajatelt, et ma vajadusel ikka saaksin töestada, et ma seal koolis käisin ja tundides kaasa tegin :)

No comments:

Post a Comment