Sunday, February 12, 2012

Eile oli vörkpallimäng, kaotasime, 3:0 :( Aga vähemalt mängisime me hästi, isegi treener oli rahul :) Paar nädalat tagasi oli meil üks tähtis mäng, mille me 3:2 kaotasime, ja treener oli nii vihane et ta ütles meile et me peame uue treeneri endale leidma ja mingi aeg ei toimunud selle pärast siis trenne ka, aga nüüd on ta uuesti rahulik ja jäi ka eilsega rahule, thank god :D
ja eile öhtul oli jälle faschingu üritus :D  üks kutt oli jumala purjus, tuleb minu juurde ja ütleb:
"Eva, kui sa mulle 10€ annad, vöid mulle jalaga allapoole vööd lüüa."
Ma: "Sa vist peaksid teadma, et ma käin poksimas, sa ei elaks seda üle :D"
Ta: "Okei, siis teeme 30€".
Ma tegin nalja ja hakkasingi siis oma käekotist rahakotti otsima, vötsin selle siis välja ja hakkasin nagu raha otsima.. Tüüp läks näost nii ära.. ta oli jumala shokis :D:D see oli niii naljakas :D mina olin aga eeskujulik laps ja ei tarbinud eile alkoholi, ütlesin teistele et ma pean veel öösel autoga söitma.. :D Aga miskipärast ei jöudnud kellelegi kohale, et ma olen esiteks veel alaealine ja ei vöi üksinda autoga söida ja teiseks, et mul pole juhilubegi :D selles oli arvatavasti süüdi nende joove.
Aga järgmine nädal ongi fashing läbi :( Siis on veel rongkäik ja koolist üks päev selle pärast vaba :D
Neljapäeval, 5 päeva pärast, tuleb Isabelle tagasi =))))))))) nii ootan teda juba :) mul ei ole kellelegi enam patse teha :D

No comments:

Post a Comment