Saturday, February 18, 2012

Isabelle tuli neljapäeval koju :) NIIIIIIII HEA oli teda jälle näha, ma nii igatsesin teda juba :) Üritasin temaga eesti keeles rääkida, aga mul tuli kuidagi väga nöme aktsent ja ma ei leidnud enam öigeid sönu ja siis ma läksin juhuslikult poole lause peal saksa keele peale üle.. :D ma ei tea kuidas ma siis veel eestis hakkama saan.. Ja ta on nüüd niiii pruun :) me likez :)
Eile oli järjekordne faschingu üritus, seekord oli see rohkem noorematele inimestele möeldud. Seekord kandsid köik ka mingiseid kostüüme, ma olin nöid :D Paar klassikaaslast olid ka seal, üks neist oli robin hood ja teine endale kahjuks mingit kostüümi ei leidnud :(
Hah, seisime Danieliga (minu klassist) all vetsude juures, sest seal oli palju palju jahedam, ja siis jookseb üks kutt ruttu ruttu vetsu sest ta oli püksi lasnud...  alkoholi möju arvatavasti. See on vahest ikka päris nöme kui palju osad seal joovad, jubejube, hea et ise üks nendest pole :) Aga ülehomme on see köik läbi. Homme on rongkäik meie külas ja ülehomme Fuldas ja siis on see hooaeg läbi :((
Kui ma nüüd öigesti arvutasin siis olen ma ainult 19 nädalat veel siin.. Aeg läheb ikka nii kiiresti, vähem kui 4 ja pool kuud !! ja üle kuue ja poole kuu on läbi.
Üks asi, mida ma saksamaal ÜLDSE ei talu, on koolivetsud, need on lihtsalt niiiiii rövedad ja räpased, tösiselt! ma üritan seal vöimalikult vähe käia.. Suht sama räpased nagu vanad välikäimlad vn. ööh! Ütleme nii et lähtel on ikka vetsudega väga väga vedanud :D:D

No comments:

Post a Comment