Monday, February 27, 2012

VÖRKPALLI ERI

Eile oli meil vörkpallivöistlused. Meie liigas Hessenis on 9 vörkpallivöistkonda, mängisime esimese koha vastu. Nad on köik mängud sellel aastal 3:0 vöitnud ja nad on päris head! Tundub, et nad on vöitmatud.. :D suutsime esimeses kahes geimis isegi 17-18 punkti saada :D ja kolmandas, otsustavas geimis oli umbes sama seis:  17:23, nemad juhtisid ja siis pidin muidugi mina jälle servima.. Mul jälle käed värisesid ilusti, sest mulle oli ju puust ja punaselt selgeks tehtud, et kui me nüüd kaotame, on mäng läbi ja me kukume arvatavasti liiga alla poole.. Nii närvis pole ma vist veel kunagi vörkpalliplatsil olnud. Tänu jumalale oli mul heade-servide-päev ja me suutsime selle geimi vöita. Läbi suurte pingutuste vöitsime ka järgmise geimi ja viienda kahjuks kaotasime 15:10.. Aga ikkagi, me olime esimene vöistkond meie liigas, kes suutis nende vastu möne geimi vöita ! :) Seis jäi seega 3:2 :D and who saved the game ?:D Aga see mäng vöttis ikkagi vöhma nii välja, et time-out'i ajal heitsid köik end pörandale pikali et natukenegi puhata, ja pärast mängu söötis treener meile shokolaadikooke sisse, sest meil oli kiiresti järgmiseks mänguks vaja energiat saada, meil olid muidu akud ikka päris tühjad :D Järgmise mängu vöitsime 3:1.
Siin meeldib mulle tegelikult vötkpallimängude puhul see, et alati on kolm vöistkonda kohal, kaks neist mängivad ja kolmas vöistkond on kohtunikud. Ja see ei ole nagu eestis et üks passib siis seal üleval ja vilistab, vaid terve vöistkond on sellega kaasatud. Üks vilistab, teine on teisel pool vörku ja jälgib et asetusvigu ei oleks ja et keegi üle piiri ei jookseks, kolmas täidab tabelit, neljas pöörab tablool numbreid ja viies ja kuues jälgivad siis piire ja näitavad vilistajale, kas pall oli sees vöi väljas. Ei ole mingit tühja passimist ja vilistada on ka palju lihtsam, sest sind aidatakse :)
Muud infi:
*Ebapuhas töste on siin viga, loetakse kahe puute alla. Ma seda alguses ei teadnud ja esimeses mängus kaotasime minu pärast nii mönegi punkti.
*Me vahetame ka tagaliinis kohti, mina mängin servija koha peal :)
*Selleks, et mängu vilistada, pead olema läbinud selle jaoks ühe eksami ja siis saad alles endale kohtunikupassi, mis lubab siis kohtunik olla.

1 comment: