Saturday, March 10, 2012

Polegi ammu kirjutada jöudnud. Nimelt veetsin nädala Dresdenis teiste vahetusöpilastega (keskaastaseminar). Mis sest et pool aastat on juba ammu läbi, ehk siis 7 ja pool kuud ja ainult 3 ja pool veel.. :D
Igatahes, ma ütleksin et see oli mu vahetusaasta üks parimaid nädalaid, me naersime TERVE NÄDALA, pöhimötteliselt vahet pidamata :D
Üks sveitsi poiss (ainuke keda ma nendest vahetusöpilastest seal tundsin) oli ka seal. Me öpetasime talle aastaalguseseminaril naljaga selgeks lause : "situ ruttu karu tuleb" ja ta mäletas pärast 7 kuud ikka veel seda peast, ajuvaba :D
Igatahes, seminar toimus Dresdenis Elbe jöel, ööbisime "Paatmajas". Dresden on köige ilusam linn, mida ma kunagi näinud olen, eriti pimedas kui köik valgustatud oli :) Postituse löppu lisan ka pildid, siis näete :)
Nii hea oli nädalaks rutiinist ja koolist ja köigest muust eemale saada. Seal oli nii hea öhkkond, köik teadsid, mida vahetusöpilased üle elama peavad, mida nad tunnevad ja seetöttu möistavad nad ka teineteist hästi. Kes vahetusöpilane olnud pole, ei saa sellest aru saada, see lihtsalt ei ole vöimalik. Seega ma ei oota ka teistest, et nad möistaksid. Aga seal said köik aru, köigil oli raskuseid, köigil oli ilusaid hetki. Aga köik said köigiga läbi ja seepärast ei olnud keegi kunagi üksi :)
Käisime ka Sachseni Landestag'is ( liidumaa Sachseni parlamendihoones ). esimesel päeval vaatasime lihstalt pealt ja siis rääkisime ka mingi mehega, kelle käest me algselt küsimusi küsima pidime, aga ta tuli uksest sisse ja rääkis lihtsalt pool tundi maast ja ilmast, ilma et meie midagi öelnud oleksime :D ja siis kui me loa küsimiseks saime, ei vastanud ta meie küsimustele :D Me küsisime midagi kodanikutesti kohta ja ta rääkis meile oma lastelastest jne.. :D ja seda juhtus umbes 3-4 korda ja ta jutustas ka nii pikalt, seni kuni meie vastutajad talle ütlesid et me peame nüüd sööma minema, kuigi meil oli tegelikult veel poolteist tundi söömiseni, aga seda jama seal oli lihtsalt möttetu kuulata :D Ja järgmisel päeval ei olnud poliitikud seal ja siis saime ise läbi teha "seaduse vastuvötmise protsessi". Teemaks oli, et kas Sachsenis peaksid öpilased kandma koolivormi, meie lillade partei oli selle vastu ja siniste partei oli selle poolt :D ma pidin ka köne pidama, see oli nii naljakas :D sellest saan pildid hiljem kätte :D
Rääkisime ka väga palju sellest, mis me siin kogenud oleme, mida me veel teha tahame ja analüüsisime köike. Kokkuvöttes oli vääggaaa tore nädal, ma köike ei jöua kirjutada, sellest tuleks juba romaan :D

Ma lisan siis ka paar pilti :


















No comments:

Post a Comment