Sunday, April 15, 2012

Viimane vaheajapäev..
Ma isegi tahan kooli minna :D ainult 9 nädalat veel koolis käia ja siis ongi juba mu vahetusaasta pöhimötteliselt läbi. (muidu on 11 nädalat koolis käia, aga mu klassil on 2 nädalat aasta löpus praktikum ja siis ma ei pea kooli minema). Minu vaheaja teisest nädalast ka siis veel.
Vahetusvanemad olid Alpides, see tähendab, et ma olin ainult Carli ja Davidiga kodus (Isabelle oli ülikoolis). Esmaspäeval pidas Carli sünnipäeva, paar vanat kooli söpra käisid külas, nendega me siis grillisime, mängisime mingeid Wii mänge telekas ja vaatasime mingit suht möttetut filmi :D Teisipäeval magasin kella üheni, lugesin raamatu läbi (414 lk saksa keeles !) ja olin niisama kodune. Kolmapäeval oli jalka trenn ja pärast seda jäime vöistkonnamajja kauemaks, et FC Bayern'i mängu Borussia Dortmundi vastu vaadata. (Bundesliiga kaks esikohal olevat vöistkonda) Nagu ma ka lootsin, siis vöitis Dortmund :D Their just the best :)
Black & Yellow, Black & Yellow :D
Igatahes, neljapäeval oli ka jalkatrenn, Reedel käisin Nadinega linnas. Ostsin Jukule ja Mariale sünnipäevakingituse, kolasime poodides, söime jäätist, käisime kinos :D vaatasime Türkisch für Anfänger :D see oli nii naljakas, me suht terve aja naersime seal :D aga ma vaatasin et cinamoni kinokavas seda veel ei ole :D muidu tölgiks selle pealkirja ka eesti keelde :D Igatahes, laupäeval mötlesin et lähen spordiplatsi juurde, aga ma ei viitsinud, selle asemel kokkasime davidiga ühe maitsva supi ja maasikamagustoidu :D Ja täna käisin siis spordiplatsi juures ja see spordiplatsi Eva rääkis mulle et eile, kui ma seal ei olnud, käisid kolm kutti meestevöistkonnast mind otsimas, tahtsid mind näha :D Aga mina ei olnud kahjuks seal, Eva siis ütles poistele, et ma tulen alles homme (ehk siis täna) aga kutid kurvastasid, sest neil oli ka täna mäng ja selle pärast ei saanud nad tulla :D aga üks nendest kuttidest tuli ikkagi kohale :D 10 minutit enne oma mängu kobis spordiplatsile et mind näha ja siis läks kohe oma mängule edasi :D Sweet :D ja siis ma pidin lubama, et ma järgmisel pühapäeval end siis uuesti kohale vean, sundisid mind :D Ja siis ma aitasin muidugi seda Evat usinasti, ja siis hoidsin mu treeneri tüdruku väikest öde :) 8 aastane ja ta on niii armas :) Avastasin, et ta oli mu terve vahetusaasta jooksul ainuke laps, kellega ma kokkupuutusin. Absoluutselt ühtegi teist väikest pole ma siin veel kohanud.. Ju ma siis selle pärast neid pisikesi igatsengi.. näiteks ats vöi kata ja liisu.. :) Neid näen ma ka päris tihti unes.

No comments:

Post a Comment