Sunday, April 8, 2012

12 nädalat

Rääkisin eile Mellu ja Kadiga skypes. Mul oli väga hea meel neid näha, aga kui ma nendega rääkisin, siis ma märkasin, kui väga ma muutunud olen. Nemad on sellised, nagu nad koguaeg olid, tegid lolle nalju ja naersid, täpselt samamoodi nagu varem. Mul oli aga kohe mingi nöme töke ees, ma ei suutnud lihtsalt kaasa naerda. Minust ongi vist sisemiselt täiskasvanu saanud, nagu ma jukule ka juba rääkisin. Aga ma ei uskunud, et asi nii hull on, ma lootsin, et "omade" seltskonnas suudan ikka vana mina edasi olla, aga ma vist liiga palju muutunud selleks.  Mul on vist juba praegu kultuurishokk eesti ees. Mul vöttis ligi pool aastat aega, et sakslaste tösiduse ja töökusega harjuda. Ei tea, kaua vötab aega, et eesti inimestega uuesti koduneda.. See saab raske olema.
Veidi toredamaid teemasid: Mul on vaheaeg :) üks nädal on möödas, üks veel. Homme söidavad vahetusvanemad nädalaks alpidesse. Isabelle on ülikoolis, Carli ka, aga ta on öhtuti kodus, see tähendab, et suuremalt jaolt olen ma ainult Davidiga kahekesi kodus :D
Käisime üleeile kinos. Vaatasime filmi: "Die Tribute von Panem" , eesti keeles : Näljamängud. Väga hea film oli, loen ka praegu seda raamatut. Ma ei uskunud ise ka seda, kui avastasin, et suudan saksa keelseid raamatuid sama kiirelt lugeda nagu eesti keelseid ja samal ajal ka aru saada :D vinge värk :D pool raamatust on juba läbi ;)
Spordiplatsi Eva helistas mulle ja palus kahel järgmisel nädalavahetusel talle appi tulla söökide ja jookide müümisel, 14. on üks naistemäng ja 21. meestemäng. Aga ta vajab mind meestemängudel rohkem sest need mehed "tunnevad minu vastu huvi" ja iga kord kui ma seal olen, on miskipärast kassas kohe suuremad summad :D ma vist vean end siis kohale :D nagu Eva ütles: ma ei pea ju nendega midagi tegema, ainult minu kohalolek juba möjub :D Eks me näeme ;)
Ainult 12 nädalat veel ??

No comments:

Post a Comment