Tuesday, May 1, 2012

Kennule :)

See blogi on ekstra Kenn Laasi jaoks kirjutatud, sest tal ei ole enam midagi lugeda. :D
igatahes, nagu ka eestisgi, tähistatakse ka siin maipüha ja siin on see suht joomapüha kui nii öelda, köik jälle purjakil jn. Ma siis tegin ka end korda, läksin Nadine juurde, tegime end veel rohkem korda ja söitsime naaberkülla, kus oli pidu 1300 inimesega :) suuremalt jaolt 15-22 aastased. saime sissepääsupiletiteks nagu ikka käepaelad, minu oma oli roosa sest ma olen alla 18 aastane ja kollased olid siis täiskasvanutele. tantsisime seal claraga ja teiste klassikaaslastega paar tundi, kuni kell 1 sai, läksime korraks välja puhkama, siis ei lastud meid aga enam sisse, sets me oleme ju alaealised :D ja siis üks mu naabripoiss, 18-aastane Florin andis mulle enda käepaela ja ostis siis endale ise uue. Pärast seda millalgi rääkis ta tüdrukuga, kes talle väga meeldib ja sai ta käest korvi ja siis kella kahest poole neljani nuttis ta mu ölal... ma ei tea, ma pole veel kunagi näinud, et möni kutt lihtsalt niimodi nutaks tüdruku ölal, aga mis seal ikka. :) ja siis vedasin ta koju :D (mitte et ta purjus oleks olnud vöinii). Ja siis muidugi hakkas ka vihma sadama, aga me olime alles kilomeetri kolmest läbinud ja ühesönaga olime me siis läbimärjad.
Koolis käin ka isegi hea meelega.. :D see pole vist varem nii olnud..
Täna söidan Carliga linna, lähme Claraga kinno ja siis jään tema juurde ööseks, ja siis homme kooli :)

P.S. Kenn, kui soovid, vöid ka sina minu ölal nutta :D whenever u need :D

No comments:

Post a Comment