Sunday, May 6, 2012

Reedel käisin kahe vörkpallitrennikaaslase sünnipäeval :) Mölemad said 18. Läksin Lauraga sinna, ta tutvustas mind köigile ja löppudelöpuks teadsid köik mind, mina aga peaaegu et mitte kedagi :D aga jah, päris palju nalja sai, kell 5 läksin magama siis :)
Eile pidin kodus päris palju aitama, sest mu vahetusemal ju 8 nädalat käsi kipsis ja jalg teeb tal ka veel haiget. Pidin triikima ja poes süüa ostmas käimas ja linnas vahetusemale riideid otsima, mida ta ise selga panna saab, ja siis tegin veel süüa jne jne :D
Täna oli üks vörkpalliturniir, kus mängisid platsil 4 meest ja 2 naist. Me vötsime ka siis ilusti osa ja nagu välja tuli, olime me ainukesed noored seal, meie vöistkonnas olid köik alla 18 ja ülejäänud olid vanuses 40-60 :D Alagrupimängud olid päris lihtsad, need vöitsime, aga pärast kui me 3-4 koha peale mängisime, oli see nöme kohtunik nii ebaaus, me oleks vabalt selle mängu vöitnud ja kolmanda koha saanud, kui ta ei oleks meie vigu koguaeg vilistanud, ja vastaste omi ei vilistanud ta üldse. Igatahes jäime siis neljandaks :)
Esimesel mail Clara juures oli ka päris tore :) söime ja tegime ligi 300 pilti...
Oli päris hea temaga rääkida, teda tundma öppida. Kahju, et ma alles nüüd selle grupiga meie klassist tösiselt läbi saama hakkasin.. Nagu ikka on meie klassis kaks tüdrukute gruppi: Need ägedad, kes igal nädalavahetusel pidutsevad ja köikidega läbi saavad ning siis need veidi teistsugused, kes vahest ka pidudel käivad, aga nad saavad tihti niisama kokku, käivad kinos, teevad pidzaama pidusid janii, seda tüüpi. Aasta alguses tahtsin ma muidugi nende ägedate sekka kuuluda. Aga et nende gruppi kuuluda, tuleb palju juua ja mingeid megalolle asju teha. Mingi aeg sain ma siis aru, et ma ei ole lihtsalt seda tüüpi inimene, kes igal nädalavahetusel joob ja ainult pidutseda tahab ja ma ei tea, mingiste kuttidega tegeleda tahab. See ei ole lihtsalt mina. Aga need teised tüdrukud, nad ei ole sellised, nad on armsad, naeravad palju ja ei ole sellised pubekad nagu see ägedate grupp. Nad on töelised söbrad ja nende seltskonnas saan ma olla see, kes ma olen. :)

No comments:

Post a Comment