Monday, May 14, 2012

Kolmapäeval mängisin koolilöpueksamitel vörkpalli, mingine Theresa tegi vörkpalli eksamit ja tal oli selle jaoks mängijaid vaja. Pidin serve tegema, aga ma ei suutnud enam täitsa normaalseid, tavalisi, lihtsalt vastuvöetavaid serve teha :D Lihtsalt ei osanud enam. Aga seal ei olnud ju tähtis punkte tuua, vaid see, et Theresa näidata saab, mida ta oskab :D Aga jah, mis seal ikka :) vähemalt ei rikkunud ma eksamit päris ära :D:D
Reedel käisin jooksmas ja siis grillisime davidi ja ta söpradega väljas, mis sest et väljas paduvihma sadas, välku löi ja müristas :)
Laupäeval käisin Alsfeldis, Lukase juures (ta oli eelmisel aastal Rootsis) ja tema juures on praegu üks soome vahetusöpilane :D ja siis me jagasime YFU flaiereid, otsisime uusi vahetusperekondi ja -öpilasi. Aga seal oli niii vähe inimesi linnas, täitsa jube, 3 paarikest leidsime, kellele flaiereid anda saime, ülejäänud toppisime postkastidesse :D Ja möned vötsime kooli ka kaasa, vaatasin just et ühe päevaga on sealt juba paar tükki kaduma läinud :)
Ja eile söime hommikust, Päris terve perekond kahjuks koos ei olnud. Aga veidi imelik oli küll emadepäeva tähistada, ilma oma enda ema ja vanaemata..
Siis triikisin 2 tundi pesu, sest Maria ei saa seda ju oma kipskäega teha. Olen isegi ära öppinud, kuidas triiksärke öieti triigitakse ja kuidas köik korralikult kokku volditakse jne jne :D Siis söitsin Simoniga jalka väljaku juurde, ta vöttis mu peale ja siis oli seal meeste mäng. Teenindasin jälle Evaga :) pärast seda jutustasime veel päris kaua veel. Ja nagu ma teada sain, siis tahavad nad et ma selle baari üle vötaksin, Eva on ka ju juba 58-aastane ja ei jöua enam neid joogikaste vedada janii, ja mina saavat sellega väga hästi hakkama. Neil oli mingine koosolek ja siis nad küsisid, et kes oleks selle poolt, et ma selle baari enda peale vötan, ja ühehäälselt vöeti see otsus vastu :D Aga ega ma veel midagi kindlat öelnud ei ole. Seda ütlesin, et vähemalt kolm aastat peavad nad ootama, kuni löpueksamid läbi on ja kui ma tean, mida ja kus ma öppida tahan, siis vaatame alles edasi.. :D aga nad ikkagi ootavad mind :)
Pärast seda söitsime Steffeni juurde (Üks meeste vöistkonnast), kus tähistasime ühe jalka fänni 45. sünnipäeva :D ja mingi aja pärast söitsime siis jälle koju :)

No comments:

Post a Comment