Wednesday, May 30, 2012

Nädalavahetusel olin Butzbachis, kus oli Re-Entry seminar. Meil ei olnud internetti, telekat ega ka levi. Seega ma kahjuks eurovisiooni ei näinud, aga tean vähemalt tulemusi :) Olingi Eesti ja Rootsi poolt :) Terve nädalavahetuse veetsime lihata, et "vähendada CO2 tekkimist transportimisel". Seega mina, Eva-Johanna Voik, kes vihkab seeni, SÖIN SEENI !!
Esmaspäeval kuulsin, et mu vanaisa eestis on surnud ja siis terve päev möödus ainult nuttes.. Üritasin lennupileteid eestisse saada, et vähemalt ta matustelegi jöuda. Aga mu kindlustus seda kinni ei maksa (ainult juhul, kui lähisugulane sureb ehk siis ema, isa, öde vöi vend). Ja mul ei ole tagataskust kusagilt 300€ vötta. Tulin siis seminarilt koju ja rääkisin oma vahetusemaga sellest. Ja ta lihtsalt ei saanud aru, miks ma nutan ??? Ta ei tahtnud ka et ma eestisse kaheks päevaks lähen, sest muidu olen ma omadega täiesti segamini kui ma tagasi tulen.. Mötetega eestis, olen aga saksamaal ja ei suuda enam oma viimaseid nelja nädalat nautida. Selles on tal öigus. Ta küsis, miks ma üldse eestisse minna tahan. Ma ütlesin, et tahan temaga hüvasti jätta, sest eestist lahkudes ma seda ei teinud, sest arvasin ja lootsin et ta mu tagasitulekuni vastu peab. Ta ütles, et temaga hüvasti jätta saan ka saksamaal. Ma ütlesin et asi on aga pöhimöttes, kui keegi sureb, siis minnakse matustele.. Ta: Pöhimötted ei loe.. ma lootsin et oled siin saksamaal olles vähemalt midagigi öppinud..
 Aga siis kui ta ütles et "Su vanaisa ei saa ju sellest niikuinii enam teada, kas sa seal käisid vöi ei", jäi mul täiesti karp lahti. Ma ei osanud enam midagi öelda. Sellest ajast saadik, kui mu soome vanaisa suri, usun ma, et pärast surma on midagi.. Ma ei ole küll usklik, aga kuna ma ise kogenud olen, et see vöimalik on, usun ma sellesse. Ma olin nelja aastane ja rääkisin pärast vanaisa surma temaga.. ma mäletan veel seda. Ta tahtis et ma oma ema eest hoolitseksin.. ja selle pärast ma usun, et see on vöimalik ja mu vanaisa teab, et ma ta matustel ei ole.. Seepärast ajas see mind väga vihale.
Siin käituvad nad üldse oma sugulastega väga teistmoodi. Vahetusisa poolt ei ole meil ühtegi sugulast. Vahetusema poolt ta öed ja vennad ning vanaema. Hea kui neil kord aastaski külas käiakse.. Vanaema surma oodatakse, sest ta on juba vana ja vajab palju hoolitsust (vajas ka minu vanaisa, aga me ei soovinud selle pärast ta surma). Igatahes oli see neile suht suva ja nad imestasid, miks ma nutan..
Veidi masekas on veel, aga mis seal ikka.. Kirjutasin vanaisale kirja ja pöletasin selle.. ehk saab ta nii siis teada mis ma talle veel öelda tahtsin.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete