Saturday, June 9, 2012

Ainult nädalake oma klassiga jäänud, siis on neil praktikum ja siis pean ma 12. klassiga kaasas töllama :D kolmapäeval oli vörkpallivöistkonnaga koosolek, kus siis arutati, mis edasi saab, kui ma ära lähen, sest teine töstja läheb ka ära ja siis jääb ainult 1 ja see on probleem.. :D siis ma lohutasin et see matthias, kes hetkel eestis vahetusaastal on, vötab ju ka järgmisel aastal eesti tüdruku, kes ka varem vörkpalli mänginud on, nii et ta vöib mind asendada :D Pärast seda käisime pitsat söömas :)
Neljapäeval käisin jälle Clara juures grillimas, ja telkut vaatamas jms, läksime alles pool 5 magama ja järgmise päeva veetsin seitsmes maailmas (üks suur veepark löögastumiseks). Ega ma muidu sinna läinud ei oleks, sest see on üpriski kallis seal (sissepääs juba 15€), aga üks vörkpallivöistkonnast tegi selle mulle lahkumiskingituseks :) seal oli pool-bar ehk siis baar vee sees :D ja köik nägi välja nagu veealuses maailmas seal :D sealne baarmen hakkas mulle külge lööma :D kui me joogid tellisime, siis ikka küsis kas maitseb janii :D meile muidugi maitses :D ja siis kui me ära hakkasime minema, küsis ta, millal me tagasi tuleme :D me siis ütlesime et umbes tunni aja pärast :D tulimegi, siis ma pidin aga vetsu minema :D jätsin siis Anne üksinda sinna istuma ja selle aja jooksul kui mina ära olin, küsis see baarmen Annelt, kas ma tagasi tulen ja kas mul mingiseid allergiaid on :D Anne ütles siis et tulen ja et mul pole allergiaid (kuigi seda ta ainult oletas):D tagasi tulles rääkis siis anne sellest mulle aga me ei saanud aru, miks tal oli vaja teada, kas mul allergiaid on.. ja kui ta siis mingi hetk suure kokteili klaasiga minu juurde tuleb ja naeratab ja ütles et palun, siis saime aru :D see oli mingi tema enda välja möeldud mix, mida tegelikult üldse tellida ei saanudki :D aga see maitses hästi :D ja edasistest vestlustest saime siis teada et ta on 21 ja tuleb bayern'ist ja elab veel vanemate juures :D aga kui ta teada sai, et ma vahetusöpilane ja 3 nädala pärast enam siin ei ole, muutus ta päris kurvaks.. :( aga oli vähemalt naljakas :D
kohe varsti söidan Simoniga Fuldasse jalkat vaatama (suurelt ekraanilt paljude inimestega) :D Saksamaa portugali vastu :) saksamaa niikuinii vöidab :D vähemalt loodan :)

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete