Thursday, June 14, 2012

2 nädala pärast söidan perest minema.. Homme on juba viimane koolipäev mu klassiga.. Aeg läheb liiga kiiresti..
Ma ei taha homse peale enam möeldagi, esimene hüvastijätt juba.. Ma ei tea, kas ma peaksin pigem kiirelt ja valutult hüvasti jätma vöi öhtuni nendega koos olla ja siis kaua hüvasti jätta.. :D to be or not to be - that ist the question :D
Minu parimate söprade grupis on 6 inimest: Clara, Marie, Mira, Christoph, Gereon ja mina. Köigile neile on mul ka kingitused :) Eks me näeme homme..
Teisipäeval käisime klassiga telkimas kusagil pärapörgus kus mitte midagi ei olnud :D Öösel hakkas veel vihma ka sadama.. möned olid ikka täitsa purupurjus, üks oksendas Christophi spordikoti sisse, sest ta ei leidnud muud kohta, kuhu oksendada, sest telgi pörandale ta ka oksendada ei tahtnud.. ja Christoph sellest muidugi ei teadnud, ja kui ta siis hommikul midagi kotist otsima hakkas, pani ta oma käe täpselt sinna okse sisse.. :/ iuu. Aga muidu söime palju pitsat, lobisesime, kuulasime muusikat ja laulsime :)
Kell 6 hommikul ärkasime üles, et telgid uuesti kokku panna, asjad kokku pakkida, bussipeatusesse köndida ja jälle kooli söita :D ja sellel päeval tehti ka klassipilt meist, tahaks näha kuidas seal köik välja näevad sest me köik magasime ikka väga vähe :D
Kolmapäeval käisin ka kooriga vanadekodus laulmas. Need vanakesed olid nii armsad :D me laulsime laule aastast 1920, mis sellel ajal hitid olid ja siis nad köik tundsid neid laule ja laulsid kaasa ja tantsisid :D nii armas :)
Täna küpsetasin oma viimaseks koolipäevaks muffineid :)

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete