Tuesday, August 30, 2011

Ülehomme on juba esimene kuu läbi

Esimene kuu on peaaegu juba läbi. Päris jube möelda, kui kiiresti aeg on läinud. Juba 1/11 kuust.
Igatahes olen ma siiani väga rahul :)
Ma unustasin rääkida frankfurdi köige naljakamast hetkest :D
Olime mingil suurel väljakul ja seal oli umbes sada 12-15 aastast tüdrukut, paar poissi oli ka. Köik olid üleni lillas ja lasid ruuporisse Justin Bieberi laule, laulsid kaasa ja plakatid olid ka veel käes.. :D:D
Ja siis ma nägin seal frankfurdis esimest korda elus ehtsat transvestiiti. Mees vörksukkadega, punastel körgetel kontsadel, minikleit oli ka seljas, meik oli ka peal :D
Täna käis mu tugiisik mul külas. Üks vanem meesterahvas, üle 55, seda ma tean :D Söi meiega löunat ja siis küsis pärast mu käest igast küsimusi kooli ja pere kohta :) Tundub tore mees olevat :)
Täna sain esimest korda matemaatikas midagi kaasa öelda, ESIMEST KORDA kolme nädala jooksul :D ma teadsin, kus asetseb parabool, kui funktsioonil nullpunktilahendusi ei ole :D
Ning ma sain ka oma esimese hinde kätte. Nimelt saksa keeles. Tegin testi ebareeglipäraste tegusönade peale :) Mitte ühtegi viga ei olnud. Esimene hinne on seega 1 :D ( eesti möistes 5 ).
Arvan, et geograafias tuleb järgmine 1, seal oli lihtne töö :) aga sellest ma juba rääkisin.
Täna jäi esimene tund koolis ära, inglise keele öpetajat ei olnud ja siin jäävad üleüldse tunnid päris tihti ära. :D Poliitika ja religiooni öpetaja on koguaeg haige, korra nädalas vb on koolis ja siis meil jäävad tunnid ära :)
Pühapäeva öhtul käisime grillimas isabelle poisi vanavanemate juures. Seal sai nii palju nalja. Käisime isabellega heinapallide otsas ronimas ja maisipöllul jänesele maisi vötmas :D
Ma näen jällle eestit unes.. vahepeal oli paus, nüüd jälle. Aga ma veel ei näe und saksa keeles, aga mötlemine kisub küll juba sinna poole:D nüüd on juba raske eesti keeles rääkida :D
Eile oli teine jalgpalli trenn, skill juba tuleb :D
tahtsin midagi veel kirjutada, aga ma suutsinselle juba ära unustada :D
eks kirjutan siis kui taas meelde tuleb :) tsauka

No comments:

Post a Comment