Monday, September 5, 2011

Ma ei oleks seda elusees ise ka uskunud, et ma lähen maratoni jooksma.. Mitte küll tervet distantsi, aga me tegime teatejooksuna, mu vend david, tema söber, tema teine söber ja siis mina :D Pidasin isegi vastu, aga täna on lihased jubevalusad, käin ringi nagu mingi sant :D
Hamba pealt kukkus mul kivike ära, läks vist hommikusöögiga alla :D
haha, :D läksin üleeile magama, teised ka juba vist magasid, ja siis tuli david mu ukse taha ja küsis, kas ma temaga filmi viitsin vaadata, ma mingi et , no okei :D vaatasime siis veidi filmi ja uskuge vöi mitte - siis me hakkasime karaoket laulma :D:D Teised küll magasid, aga meie laulsime karaoket :D meil on mingi x-box'i mäng Lips, kus siis tuleb mingeid suht tuntud lugusid laulda mikrofonidesse ja siis valitakse vöitja ka, kes nootidele paremini pihta saab, rütmi tajub ja kövemini laulab jn :D päris naljakas :D ja mu vend, kes ei oska tegelikult üldse laulda VÖITIS.. :S uskumatu :D ma pean veel harjutama, aga jah, ta on neid laule ikka päris palju kordi läbi ka laulnud :D
Mis siis veel.. Ingliskeeles presenteerisin eestit, neile tundus meeldivat.
Aa, maratonil kohtasin üht meest, kes on ühes teises koolis geograafia öpetaja ja ta tahtis, et ma läheksin sinna kooli eestist rääkima, sest olevat ju huvitavam otse sealt tulijalt midagi kuulda, kui raamatust mingit möttetut teksti lugeda :D
Meie perel on nüüd ka see majake, mis autoga kaasas söidab :D väga vinge asi on :D
Laupäeval söidame isabellega mu tädi poole, saan esimest korda elus autobahnil söita :D ei tea, kas isabellega julgen seal söita niimodi :D ta söidab vahest hullemini, kui mu eesti isa :D kes on mu issiga söitnud, see teab mida ma mötlen :D
Aga ma nüüd lahkun teie meeldivast seltskonnast!
Tsauka :)

No comments:

Post a Comment