Wednesday, September 14, 2011

Tulin just hetk tagasi oma esimesest vörkpalli trennist. Mul tuju nii laes, et jube lausa :D Köik need inimesed seal ja see kuidas nad treenivad.. treener on ka väga äge :D Tutvustas mind köigile ja siis hakkasime soojendust tegema. Alguses jooksime lihtsalt ringe ja siis karjub treener et parem käsi maha, siis vasak käsi.. siis pea :D ja uuesti pea :D ja veelkord pea... :D päris hull :D ja siis hüppasime blokki ja siis hüppasime kolmemeetri joone peale pikali maha, nagu palli päästaks :D ma olen selles veel päris koba :D Me treenime poistega koos. Köik poisid ja tüdrukud on enamvähem samas vanuses minuga :D 16, 17, 18 pöhiliselt, möni üksik on ka 15 veel ja möni on ka 21 :D Siis pandi mind muidugi poiste vöistkonda mängima, sest seal oli vähem mängijaid ja öige tüdrukute koosseis mängis siis meie vastu.. Ja minu esimeses trennis oli mul önneks heade servide päev.. :D servisin umbes 10 servi, mida keegi vastu vötta ei suutnud :D ja siis tuli treener minu juurde ja ütles et nüüd me teeme mulle vöistluspassi, seega saan juba järgmisest nädalast nendega vöistelda :) ajeeee, nii hea on jälle vörkpalli mängida, ma olin juba unustanud kui väga ma seda armastan :)
Kekas mängime ka vörkpalli, aga seal me ei vöi kövasti lüüa ega servida :/ :D

Ma ei ole nüüd tükk aega kirjutanud midagi, aga vahepeal olen ma ikka ilusti kooli käinud, geograafias veel ühe 1 saanud.
Käisime ka mu vanaemal külas, ta elab 2 tunni kaugusel kui autobahnil söita. Seal kandis elab ka mu tädi ja mu 3 nöbu ( 12, 17 ja 20 aastased poisid ). Seal toimus Schützen fest ( kaitsmis mingi pidustus v nii :D ) ja seal valiti siis kaitsekuningas ja kuninganna. See käis nii, et kuninga "kandidaadid" pidi laskma ühte puust lindu mis oli umbes 20-30 m kaugusel, aga see oli päris tugev. Ja kes suutis selle alla tulistada, sai kuningaks, aga see vöttis päris kaua aega, sest iga kord lendas ainult möni väike tükk küljest ja tervet lindu on väga raske alla lasta :D Öhtul tsillisime nöbudega, söime suhkruvatti ja bratwursti :D Väga tore öhtu oli :)

Aga järgmise korrani siis, tsau  ! :)

No comments:

Post a Comment