Sunday, September 18, 2011

Nonii, täna oli siis mu esimene vöistlus. Ma olin alguses suht paanikas, sest siin vahetavad nad kohti ka tagaliinis ja kui ma olen servija koha peal, siis pean ma sealt ka töstma jooksma.. :D aga igatahes, meil oli 2 mängu, esimeses ma väga kaasa ei mänginud, sest treener ütles et ma vaataks ja öpiks seda süsteemi :) Tolle mängu me kaotasime 3:0 :D Teises mängus oli 4 geimi, kolmes neist mängisin mina ka kaasa ja selle me vöitsime 3:1 :D
Aga väga vinge oli :D
Minu vöistkonnas on üks tüdruk Emily ja ta rääkis mulle kuidas ta oma nöbule minust rääkis.See nägi välja umbes nii:
Emily ütleb oma nöbule: Meie vöistkonnas käib üks vahetusöpilane ja ta mängib nii hästi vörku.
Nöbu vastab: kuule, meie jalka vöistkonnas käib ka üks vahetusöpilane.. ja ta mängib ka päris hästi :D
... ja nagu siis välja tuli, rääkisid nad ühest ja samast isikust - minust :D
Tänaseks löpetan , baka

No comments:

Post a Comment