Friday, September 16, 2011

Täna tuli mu vörkpallitreener mulle uuesti ukse taha :D Töi mulle salli, mille peal on meie vöistkonna logo ja siis ütles, et  kuna nüüd on mul vöistluspass olemas, siis paneme mu kohe pühapäeval juba mängima...
No tore :D ma ei ole pmst 4 kuud mänginud ja nüüd pärast kahte trenni vöistlema.. :D aga ma saaaaan hakkama :D ei saa ju eesti mainet alla viia.. :D
Mötlesin et räägiks näiteks veel dialektist :D ma vahest ei saa mitte muffigi aru, mis nad ütlevad, sest nad lihtsalt hääldavad midagi teisiti. Nt Es regnet hääldavad nad es rechnet; Keine Ahnung on Kene Ahnung ; nichts= nix ; zwei=zwo :D jne jne :D
Koolis toimub muusikal, täna oli esietendus, aga sinna ma ei jöudnud trenni töttu :) Aga nad valmistasid selle juba eelmisel aastal ette ja siis nüüd esinevad. Kokku on 4 etendust, sest kooli saal on sama suur kui meie oma, ainult et siin öpib 3 korda rohkem inimesi ( siin on 1200 öpilast alates 5. klassist, ehk siis algklasse siin pole ).
Füüsika tund oli ülivinge :D tegime katseid. öpetaja läks laua peale pikali, talle pandi 2 suurt telliskivi rinna peale ja siis üks poiss klassist pidi proovima neid purustada suure puust haamriga. Peksis seal öpetajat :D see oli päris hull ikka :D aga midagi ei juhtunud..
Aga jah, ma nüüd lahkun taaskord :) tsauka

No comments:

Post a Comment