Monday, October 17, 2011

12. nädal

Eile oli üks siinoldud aja parimaid päevi. Hommikul vara söitsime jalka vöistkonnaga rongiga Frankfurti, et üht jalka mängu vaadata. FC Bayer München FC Frankfurdi vastu :) Vöitja oli tegelikult juba suht algusest peale teada, kui Frankfurdi omad löid esime 13 minuti jooksul juba 2 väravat. Löpuks oli seis 7:1 ja Frankfurt oligi vöitnud :) Pärast seda sain veel vöitnud vöistkonna väravavahilt autogrammi ( Ta mängib ka Saksa naiste jalgpallikoondises ). Pealtvaatajaid oli ka ligi 3000. Öhtul aga oli meil nagu vöistkonnaöhtu, kus siis olid ainult meie jalkavöistkond ja treener, aga meil treener üks noor mees, kes saab köigiga väga hästi läbi :) Ja siis alguses tegime trenni, mul hakkavad löpuks tugevad pealelöögid tulema ja ma oskan ennast juba vastasest vabaks mängida, skill tuleb tasapisi :D siis käisime pesemas, tegime end korda, ja siis läks peoks :D Süüa oli ka meeletutes kogustes. Sellest mis seal täpsemalt toimus, ei  tohi ma rääkida, sest mis toimub jalka majas jääb jalka majja :D vöibolla on nii isegi parem :D aga nii palju vöin ma öelda, et me naersime terve öö läbi, vahet pidamata :) Aga meil on treeneriga ikka väga vedanud, sest ta on noor ( umbes 23-25, täpsemalt ei tea :D ), ta saab meist köigist alati aru, ta on naljakas, aga samas ka vastutustundlik, kui meil teda ei oleks, ei saaks me selliseid öhtuid korraldada.. :)
Vanemad söitsid mul eile kodust terveks nädalaks ära, tulevad alles laup, v pühapäeval tagasi :) ja ma ise kihutan ka homme ju ära, Gerasse, sellest olen ma juba kirjutanud :)

Aitab tänaseks, tsau !

No comments:

Post a Comment