Wednesday, October 19, 2011

Tervitused Gerast !

Jöudsin eile ilusti kenasti kohale.
Alustame siis algusest :D
Olime Isabellega rongijaamas ja ootasime mu rongi. Siis ma küsisin talt, miks on köigi arust see nii imelik, et ma iluvöimlemisega tegelenud olen.. pärast arutlemist saime siis asjale löpuks pihta.. Aasta alguses ma küsisin Isabellelt, kuidas on saksa keeles iluvöimlemine, ta tölkis selle muidugi otsetölkes, ehk siis Schönheitswettbewerb :D ma muidugi siis ikka selgitasin vahest, miks ma spagaati ja silda teha oskan jne jne.. :D aga saksa keeles schönheitswettbewerb on iludusvöistlus.. =/// ja nagu ma olen aru saanud, siis ei ole sellel just eriti hea maine :D ehk siis ma "alustasin kolme aastaselt iludusvöistlemisega"... damn, päris häbi :D :D vähemalt saime palju naerda, pean ainult köigi ees nüüd vabandama :D
Igatahes, jöudsin siis Gerasse, sain rongijaamas Heidi emaga kokku, köndisime siis tema korterisse ja tee peal ta siis tutvustas mulle linna :) Koju jöudes mängisime plokkflööte ja klaverit (seda ma igatsesin :)  ) Siis söime ja vaatasime laulupeo DVD-d, seletasin talle siis sellest pikad jutud maha ja ta oli päris vaimustuses :) Kuulasime ka Mu isamaa on minu arm'u, siis tuli küll veidi koduigatsus peale.. aga see hullem aeg on tegelikult juba möödas :)
Täna käisime Heidi ema, naabrinaise ja ta öega linna peal, ma arvan, et ma ei tea ühestki linnast nüüd nii palju, kui Gerast. Me käisime neli ja pool tundi linna peal ringi, ILUS LINN ON !  Siis tulime koju, söime, käisime veelkord väljas jalutamas, ja siis läksime sauna :)
Siin on see ikka üpriski teine asi kui eestis. Pesemas käiakse ENNE sauna.. Saunas on öhuniiskus eriti madal ja temperatuur 90°C kanti, päris karm. Laval olles siis tundsin ikka kuidas jalgadel körvetas ja pärast saunast välja minnes oli siis näha, et seal olid punased laigud igal pool, lihtsalt nagu ära pölenud oleks.. See andis ka ikka tunda, et ma pole enam kaua saunas käinud.. :D Ja pärast sauna pesemas EI käida.. ajuvaba :D
Aga muidu on Heidi ema väga tore, söbralik ja ta igatseb Heidit väga :)

Aga aitab tänaseks, tsau ! :)

1 comment:

  1. Gut zu wissen, dass dir Gera gefällt. ;) Und meine Mama ist eben echt cool.

    ReplyDelete