Tuesday, October 25, 2011

Bist du glücklich?

Täna jöudsin siis üle tüki aja uuesti jalka trenni. Meid oli seal küll väga vähe, koos treeneriga 6, aga siis me tegime lihtsalt harjutusi ja naersime suht suurema osa ajast. Arvan, et mu jalka vöistkonnast üks tüdruk jääb mulle nüüd pikemaks ajaks söbrannaks, ta elab minuga ka samas kohas :) Ja täna mul tuli köik nii hästi trennis välja, ise ka imestasin, ehk siis ma oskan nüüd vastastest trikiga mööda minna ja siis pealelööki teha ! :D
Laupäeval on jalka vöistlused seal kohas, kus ma trennis käin, ja siis seal müüakse ka kooke, kohvi, ja ka alkohoolseid jooke :D saan siis jälle selle teise evaga kino teha seal :D aga siis need koogid tuleb alati ise küpsetada ja siis ma mötlesin,et ma vöiksin ju seda teha ja siis mu vahetusemal tuli idee, et ma vöiksin teha möne eesti koogi ja siis sinna peale pisikesed eesti lipukesed panna :))) got to love estonia (L)

Meil on kodus hetkel selline asi, mida ma kunagi varem veel näinud ei ole.. OKTOOBRILÖPP JA MEIL ON KODUS MAASIKAD ! ikka veel, mis sest et temperatuur öösiti on null kraadi ringis.. ja nad on veel päris punased ! :)

No comments:

Post a Comment