Sunday, October 23, 2011

Peatse kohtumiseni, Gera ! :)

Jöudsin just Gerast tagasi. Ma jäin selle nädalaga väga rahule, öppisin Heidi perekonda ja söpru tundma, nägin ida-Saksamaad, kuulsin seda kurikuulsat dialekti, mida Heidi ema mulle koguaeg tölkis ja sain üleüldse koguaeg targemaks. Niiöelda arengunädal :D
Neljapäeval vötsime asja veidi rahulikumalt, käisime koobastes olevaid näituseid vaatamas. Nimelt on Gera all palju koopaid ja sinna oli siis mingi kunstinäitus tehtud. 5 erinevat koobast, me suuutsime köik läbi käia :) Minul muidugi probleeme ei olnud, ma nii jupats et ma lihtsalt köndisin läbi koobaste, mingeid probleeme ei olnud :D Teistel aga küll, köik käisid pea viltu :D:D .Öhtul käisime Heidi ema teatrigrupi proovis, nii äge oli, neil on nagu ehtne teatrigrupp mitte nagu meil näitering, selles möttes, et on lavastaja, lava peal on prosektorid, neil on isegi oma kostüümide ömbleja! :D Alguses olid siis nii öelda "soojendusharjutused". Köik seisid ringis ja siis pidid mingit emotsiooni näitama ja siis seda järgmisele näitama, järgmine pidi seda sama emotsiooni näitama ja siis selle mingiks teiseks muutma, ülejärgmine pidi eelmise oma jälle üle vötma ja seal käis see siis niimodi ringi. Siis tegime sama asja, aga loomahäältega.. :D Ma muidugi särasin ahvi häälega, mida keegi järgi teha ei osanud ja siis köik naersid suht herneks seal end ja plaksutasid.. :D Pärast istusin tühjade toolide peal ja mängisin "publikut" :D Vahepeal sain ka öunapuud mängida :D aga väga äge oli :) sealt sain ka endale paar tuttavat juurde, kes mind juba tagasi ootavad :)
Reedel kolasime poodides ja ma ostsin endale talvesaapad.. muidugi lasteosakonnast :D sest naiste omas ei olnud minu suurusele jalatseid :D:D ehk siis ma ostsin endale 35 suurusele talvesaapad.. :D ja seal samas körval oli umbes 7-8 aastane tüdruk, kes ei leinud lasteosakonnast endale jalatseid sest ta jalanumber oli 39.. :D siis ma tundsin end tösiselt pisikesena :D
Öhtul tulid Heidi parim söbranna Jasmin ja näitegrupist Nadine meie juurde, siis me söime, näitasin neile ka laulupeo DVD-d, ajasime niisama plämajuttu ja naersime :D ja otsustasime et me peame Heidit löppudelöpuks kopeerida laskma :D et teda igale poole jaguks :) Öhtul vaatasime Titanicut ja soojendasime vahukomme küünalde kohal :D siis jöudis eestis kätte südaöö, ehk siis 22. oktoober, mu emmekese sünnipäev :) Ja siis me helistasime talle, Heidi ema ja kaks söbrannat laulsid mingit sünnipäeva laulu, mida ma varem kuulnud ei olnud ja siis soovisime önne :)
Enne magama minekut tegelesime sönaraamatuga :D Keegi luges mingise eesti keelse söna ette ja teised pidid ära arvama, mis see olla vöib :D lihtsalt huupi pakkuda... :D nad panid ikka väga mööda :D aga pole hullu :D
Laupäeval siis tulid Heidi öde Evelyn ja ta abikaasa Keith, kes äsja abiellusid. Nad on üliägedad, nad on palju reisinud ja nende jutte oli väga äge kuulata. Naljakad on nad ka nii et polnud mingit probleemi nendega läbisaamisega :) Kutsusid mind ka endale külla jn :) Öhtul mängisime ühte lauamängu, eestis ma seda kunagi veel mänginud ei olnud, aga siin ühe korra oma vahetusvendade ja öega :) ma jäin muidugi viimaseks :D
Täna tuli siis ka Henry ( Heidi vend ) ja siis me söime lasanjet ja ajasime juttu, ning siis tuli see "üllatus" mille Heidi mulle varem reetis :D Nimelt helistas ta meile täna ja siis ma teadsin et mingi üllatus tuleb, millest köik peale minu teavad :D ja siis ma lasin heidil seda eesti keeles öelda, nii et teised aru ei saaks, ja ta ütles selle isegi öigesti ! :) Igatahes see üllatus oli see, et me läksime lennukiga söitma, lihtsalt üle Gera, tegelikult Henry sünnipäeva puhul, aga ma sain kaasa söita, väga vinge oli. Selline väike lennuk, kuhu 4 inimest sisse mahub: 1 piloot ja 3 kaasreisijat, ja see oli nagu filmides, selliste suurte körvaklappidega ja rääkima pidid mikrofoni jn.. :D vägavägaäge ! :) Lihtsalt vabal ajal käin lennukiga söitmas :D Pildid sellest saabuvad millalgi e-mailiga, seega ei saa ma praegu neid veel näidata :)
Aga üldkokkuvöttes jäin ma selle nädalaga väga rahule !! väga :)
Homme kahjuks aga kooli, ma ei viitsi nii vara üles töusta jälle :D aga mis mul üle jääb :D
Seega ma nüüd magama, tsauka ! :)

1 comment:

  1. Ohsaa! Tore lugeda, et Sul hästi läheb!
    Näitering kõlab päris ahvatlevalt...
    Rääkimata muidugi lennureisist just sellisel moel, nagu kirjeldasid.

    ReplyDelete