Wednesday, October 12, 2011

°

See postitus on pühendatud Akile, kes hommikukohvi körvale uudiste asemel minu blogi loeb ! :D

Ma ei tea, millest te lugeda tahate. Seega kirjutage mulle kas siia kommentaaridesse vöi facebooki mingeid küsimusi vöi teemasid, millest te teada tahaksite :)

Aga ma midagi ikka kirjutan, sest muidu hakkab Aki hoopis uudiseid lugema.. :D
Täna vöetakse löpuks siis niidid välja :) need käivadki juba veidi närvidele :D
Öhtul siis söprade ja vennaga kluppi :) Sinna ma polegi veel jöudnud, siiani ainult mingistesse teistesse kohtadesse :D
Järgmise nädala alguses kunagi söidan Heidi emale külla, olen temaga paar korda telefonis ka rääkinud, ta tundub väga äge! ja ta ütles, et me saame sauna minna.. seda ma juba oootan :) Kohtun siis ka Heidi söbrannadega ja arvatavasti chillime siis nendega ka väljas ringi :)

Olge tublid
Luv ya !

1 comment:

  1. milline on saksa koolisüsteem ? kas said aineid ise valda,kui jah siis milliseid ? miks on sakslaste puhul kõige toredamad iseloomu tunnused ? Miks valisid saksamaa ? kuida tuli otsus minna saksamaale , miks mitte kuhugi mujale :D ? Kas olete perega käinud/lähete oktoberfestile ? kas oktoberfestt ongi ainult õlle ja vorstide söömine ?

    ReplyDelete