Saturday, October 8, 2011

ferieeenn ! :)

Tänasest hakkas meil vaheaeg, kestab 2 nädalat. Esimene nädal on mul täitsa vaba, eks ma siis vast chillin söpradega ringi, teisel nädalal söidan Heidi emale külla Gera'sse. Seal olen peaaegu terve nädala :)
Igatahes, ma räägin nüüd möödunud nädalast. Esmaspäeval oli vaba päev, sest siin oli riigipüha. 3. oktoober ehk tag der deutsche einheit. Päev, mil ida ja lääne saksamaa ühinesid :) Siis söitsime isa ja isabellega sinna endise piiri äärde. seal siis tähistati, orkester mängis ( samu lugusid mida meie eestis mängisime pasunakooriga :D ) siis käisime söömas ja jalutasime igalpool ringi, ilus oli. :)
Autos laulsime köva häälega. Mu isa oskab väga hästi laulda. Ja koju jöudes jätkasime - Isa mängis davidiga kitarri ja laulsid ja nii, väga äge, ma ei teadnudki, et mu vahetuspaps nii musikaalne on :)
Koolis midagi väga huvitavat viimasel nädalal ei juhtunud ;)
Eile käisime Davidiga Patricku pool, Suela oli ka seal ja siis me laadisime uued laulud meie karaoke mängule ja siis me laulsime kuni 12ni öösel :D kauem enam ei saanud, sest köigil olid juba hääled ära :D
Käsi on pmst korras, niidi on veel küll sees, aga see ei valuta enam. :)

Kallid köigile lugejatele !!

No comments:

Post a Comment