Sunday, October 30, 2011

Man ist so alt, wie man sich fühlt.

Neljapäeval küpsetasime siis isabellega kooki. Tegime lausa kaks ja need maitsesid niiiii hästi. Mustikakook oli, hästi lihtne ja sai kiiresti valmis ka :) Eile oli siis see jalka mäng, minu vöistkond vöitis 4:1 ja pärast seda läksin vörkpallimängule, mis nii hästi ei läinud. Ehk siis kaotasime 3:0, oli ka päris halb mäng, aga järgmised mängud tuleb siis lihtsalt palju palju paremini mängida. :) Pärast vöistlusi olin omadega nii läbi, et jäin lihtsalt kell 9 magama.
Suutsin ka meie autoukse peale kriimu teha -.- Tegin autoukse lahti ja löin selle meie teise auto peegli vastu ja siis tuli umbes cm pikkune kriim peale, aga kuna need autod ei kuulu meile, vaid on "laenutatud" ( siin on pmst köigil laenutatud autod, sest nii tuleb odavam ), siis pean ma selle ilusti kenasti ise kinni maksma, nice.
13 päeva pärast söidab isabelle juba uus-meremaale, siis läheb veidi raskemaks.. Siis ma ei saagi kellegagi enam eesti keeles rebida.. Vahepeal koolis on ikka selline tunne, et kui Isabelle seal oleks, siis oi kus paneks möne hea eesti keelse killu maha, aga ei :D.. isabelle ei ole ju seal, aga nüüd ei saa ma seda enam kodus ka teha :/ Aga vöibolla on see mu saksakeelele hea, kui ma ei enam eesti keelt üldse ei kasuta. ;)

No comments:

Post a Comment