Tuesday, November 1, 2011

Täna sai juba 3 kuud täis. Üle veerandi on juba oldud. Ma siis mötlesin, et teeksin väikese kokkuvötte.
Selle aja jooksul olen öppinud:
-palju saksa keelt
-sakslaste söögikombeid
-häid kooke küpsetama
-jalkat mängima
-saksa väljendeid
-söprade leidmiseks, tuleb näidata oma julgemat ja hullemat külge
-kuidas sakslased pidutsevad
-matemaatikas Grenzwert'e arvutama (piirväärtused vöi ma ei tea kuidas see eesti keeles on)
-geniaalseid sünnipäevakingitusi tegema
-KODUMAAD ARMASTAMA !
-söpru rohkem hindama
-olen tundma öppinud ida ja pöhja saksamaad, nüüd veel lääne ja löuna saksamaa jäänud
-et maailm on väike

ja selle juurde ma tahtsingi jöuda. Nimelt, minu saksa vörkpallivöistkonnas mängis üks poiss nimega Matthias Happel. Ja mu treener rääkis, et ta on praegu eestis.. ma siis googledasin, et ta on hetkel eestis vahetusöpilane ja elab palamusel. :D mu eesti ema tegi talle kodukülastuse, ja saatis ta sinna perre, ja Matthias ise on perega väga rahul :) Matthiasel on saksamaal üks söber Niels, kellel on juhuslikult minuga muusikatunnid koos.. :D Ja minu paralleel klassis käib üks poiss, kelle vend on ka praegu eestis, külastab mingit söbrannat, ja kusjuures mitte esimest korda, vaid juba teist :D
Maailm on ikka tilluke !

No comments:

Post a Comment