Monday, March 19, 2012

15 nädala pärast kodus

Pidin shoki saama, kui avastasin, et ainult 15 nädalat veel jäänud.. Mingil määral ei tahaks veel koju minna, praegu hakkab siin alles elu pihta ja ilmad on ilusad ja nalja hakkab ka rohkem saama, aga samas olen ma önnelik, et jälle koju tulla saan, vägagi :)
Täna keemia tunnis koputas keegi päris tugevasti uksele :D ma siis kiljatasin üle klassi, et "Ohh, jöuluvana !!" :D ja siis astus uksest sisse mingi mees punase kampsuniga, kellel oli löug katki ja selle pärast oli tal suur valge plaaster habemeks.. :D me hakkasime nii hullult naerma, keegi ei suutnud enam rääkida, pisarad voolasid... :D
Kirjutasin ka religiooni tööd täna, ega ma seal midagi väga kirjutada ei osanud, pole kunagi piiblit lugenud ja ma pole usklik, veidi raske oli, aga ma vähemalt üritasin :D Eks näeb, mis sealt siis tuleb ;)
Nädalavahetusel käisin vahetusvanaema juures, nii ilusad ilmad olid ligi 20°C ja päike ja me olime ühe suure järve ääres, nii ilus oli :) käisime iga päev ligi 3 korda väljas jalutamas, sest see oli lihtsalt nii ilus :) Ja eile oli jalkamäng, mida ma ka siis vaatamas käisin, vahetusvennal Carl'il tekkisid mängu ajal järsud seljavalud nii et ta enam korralikult hingata ei saanud ja siis vahetati ta välja, mille mina muidugi ilusti maha magasin.. sest ma alles teiseks poolajaks väljaku juurde läksin :D See on hea, et siin väljak ainult 300 m kaugusel :)
Järgmisel nädalal söidan kolmeks päevaks klassiga berliini :) niiiii ootan juba :) töotab tulla vinge reisuke :D

No comments:

Post a Comment